Egzistento blog'as.

Egzistencija – tai ne buties apraiška, – tai nuolatinė kova už būtį.

Dezinformacijos modeliai; Konspiracinis marketingas

with 4 comments

Taigi, vis daugiau žmonių pasaulyje pabunda iš miego, nepasitiki mass media, pradeda skaityti blogus, rinkti informacija tam kad patys galėtų suvokti kas vyksta aplink.

Tačiau kuo toliau tuo labiau konspiracijos teorijų ir teoretikų svarumą bandoma sumenkinti skleidžiant įvairia dezinformacija ( prie to pačio įdomus linkas: http://www.911truth.org/article.php?story=20050116064744556 )

Labai įdomu, bet yra toks dalykas juodųjų viešųjų ryšių praktikoje ir dezinformacijos skleidime. Naujienos yra skelbiamos pagrinde media lyderių ir “info tiekėjų”(pvz. BNS), o vėliau jie yra visur kitur perspausdinami, perpublikuojami esme išlaikant ta pačią, o mažesnių internetinių portalų net pirkt nereikia, nes jie lygiuojasi į lyderius.

Kitas dalykas, vienas iš būdų atsakui į juodąjį piara yra skelbti kuo daugiau nesąmonių apie tą patį dalyką. Pavyzdys, kad būtų lengviau suprasti:

PVZ. Tikslas norima sumenkinti reitingus tam tikro politiko, sukelti žmonėse abejonę dėl jo kompetencijos. Juodojo piaro priemonė – Tarkim apšaukti jį pedofilu. (Kas dabar būtų ypač veiksminga, panašiai kaip prieš kelis metus Amerikoj arabą apšaukti teroristu), paperkami tariami liudininkai kurie matė, kaip jis ką darė ir t.t Po to rituliuojama situacija kaip reikia. Bet toks viešas paskelbimas iškarto sumenkina politiką ir krenta jo reitingai, net teismo nereikia, vėliau kaltinimai atsiimami, kas nors paaiškėja, kad tarkim liudytoja yra psichinis ligonis byla baigta ir taškas. Tikslas – sukelti abejonę dėl kompetencijos ir sumažinti reitingus.

Koks galėtų būti to politiko atsakas į tokia kampanija,kad nepatirti didelių nuostolių (visuomenės nusistatymo tam momentui, drastiškai sumažėjusiu reitingu ir galbūt išsaugoti galimybę eiti tam tikras pareigas.)?

– “Varyti ant savęs” skelbti kuo daugiau nesąmonių apie save. Tai yra, jis pats leidžia “į eterį” dar daugiau brudo. Tarkim jis netik vaikų tvirkintojas, bet ir rasistas, teroristas, priklauso sektai, turi 5 žmonas nors yra susituokęs su vyru… galima begales tokių dalyku pagalvoti, esmė – privaryti straipsnius, reportažus iki visiško absurdo (pvz. Politikas konstruoja rūsyje atomine bomba ir ruošiasi teroro išpuoliui). Taigi tokiu būdu žmonių galvose(tiems kurie tiki mass media) yra sukeliama abejonė apie ta žmogų: “Ar gi išties žmogus gali būti toks blogas?” Taigi nusisukama nuo šitos temos, jos vietą paprastai užima kita. (o tie politikai kurie pjovėsi susitaiko,nes taip kariauti nėra veiksminga. Tačiau po tokios akcijos mūsų politiko reputacija gal ir bus šiek tiek apginta, bet greičiausiai nuo pareigų jis bus nušalintas arba jų neužims, to ir reikia – bombos į eterį. Sunku atsiginti nuo šūdo, kai juo visi tiki ir mėgsta.)

Toks dalykas pakankamai naujas, kartais panaudojamas užsienio piaro praktikoje (jeigu liečia žmogų), esmė pats principas kuris taikomas. “Info” media nelabai nori juo naudotis nes tokiu būdu slopsta jos “autoritetas”, bulvarinei spaudai- gerai.

Konspiracinės teorijos tampa madingos – tai yra gerai, bet panašiu būdu norima sumenkinti jų vertę. T.y jos skelbiamos dabar praktiškai apie viską, užvedė mašina ir pašlo. Ir tam tikri individai tuo naudojasi siekiant pasipelnyti, aš tai vadinu konspiraciniu juoduoju marketingu. (Buvo vajus apie nuodingą kosmetika, biški tą dalyka permušė jurgelevičiūtė.) Nu ir dabar visur kur tik kosmetika kokia – rašo, kad ekologiška, o visi tik bėga ieško. Bet ieško bukai ir tiki tuo ką sako, nemąsto žmonės, NEMĄSTO!

Puiki priemonė tam – facebook. Virtuali hierarchinė sistema, kuri yra mūsų realaus gyvenimo atspindys virtualioje erdveje:

Galbūt galima išskirstyti ir smulkiau. Esmė – Socialine prasme, kiekvienas laipteliu aukščiau stovintis asmuo įgauna didesnių privilegijų, jam suteikiama teisė šalinti, įvedinėti cenzurą ir t.t. (apie facebook padarysiu atskirą postą)

Užtrukau vos pora minučių pasigilinti į apie ką čia rašiau apie eko kosmetikos vajų ir facebook (24000 žmonių grupe yra daug, sutikite), taigi pasidomėjau šiek tiek nes ir pačiam įdomus modelis pasirodė:

http://www.facebook.com/#!/pages/Graziu-plauku-paslaptys/277269166098?v=wall

Va, eilinis konspiracinio juodojo marketingo pavyzdys.

Cenzūra:  Nepatinkantys arba neįtinkantys komentarai  “ideologijai”(skelbiamai “tiesai”) – šalinami , neįtikę vartotojai šalinami.

“Geradario įvaizdis” – Demaskuoja prastą produkciją t.y neekologišką.

Informacija bandoma pateikti “objektyviai” – taip suteikiant savo žodžiams svarumo.

Sudėties “analizavimas” – “Analizuoja” žinomus produktus, įvardina juos netinkamais naudoti,dėl tam tikrų sudedamųjų dalių.

Taip sukuriama izoliuotų zombių armija, kuri priima dezinformaciją už gryną pinigą.

Kam to reikia? Kur čia marketingas? Juk vos ne informacinis portalas…

– Ogi, visi kas yra likę izoliuotoje grupėje prašosi tų “gerų”, ekologiškų produktų. Tarp eilučių skelbiama, kad turi 100% naturalios(?) produkcijos (Omg, vos ne išganymas žmonėms!!!) , užklausus kur įsigyti – atsakoma, jog pažiūrėti į asmeninę žinutę. Žodžiu pati prekyba akivaizdžiai nevyksta,nes puslapis kaip ir informacinis, bet iš už prekystalio produktai traukiami.

O kaip gi su produktų demaskavimu, kad jie yra netinkami naudoti?

Principas paprastas, kuo žinomesnis produktas – tuo jis tampa nuodingesnis, taip sukeliant tarp žmonių rezonansą ir taip pritraukiant sau didelį pasekėjų ratą. Remiamasi http://www.cosmeticdatabase.com/duomenimis arba VŠĮ(!) Saugūs Namai duomenimis. (VŠĮ – Visada sukuria didesni rezonansą, nes juk pelno jie nesiekia)

Pabandai padaryti tyrimą tokiu pat būdų, kaip tai daro jie:

http://www.cosmeticdatabase.com/-> suvedi sudedamosios dalies pavadinimą -> pats pirmas paragrafas smulkiu šriftu:

“Given the incomplete information made available by companies and the government, EWG provides additional information on personal care product ingredients from the published scientific literature. The chart below indicates that research studies have found that exposure to this ingredient — not the products containing it — caused the indicated health effect(s) in the studies reviewed by Skin Deep researchers. Actual health risks, if any, will vary based on the level of exposure to the ingredient and individual susceptibility — information not available in Skin Deep.”

Nagrinėjami atskiri ingridientai, o “analizė” facebook’e pateikiama, kaip produkto, nesigilinant kokie produkte yra kiekiai sudedamųjų dalių, kokie leidžiami kokie ne t.t ir pan. Esmė – rezonanso sukėlimas taip,kad pritraukti kuo daugiau žmoniu ir įtikinti juos pirkti tokią produkciją kokią reikia. Super modelis, Visiška kontrolė be jokių fizinių pastagų (išskyrus knopkių maigymą).

Galima šaipytis iš tokios objektyvios informacijos portalo iki pažaliavimo, bet yra ir be to ką veikti. 🙂

Juk globalistam reikalinga “verguomenė” , nenuodis gi jie žmonių ranku kremu, yra efektyvesnių būdų (tai tik žmonių nukreipimas nuo išties svarbios informacijos tekmės) 🙂

Bet tai parodo , kad imamasi įvairių priemonių sumenkinti konspiracijos teorijų svarą, naudojant įvairius psichologinius, “telezombiavimo” ir internetinio socializavimo metodus. O žmonės kurie yra ištikimi kapitalistai, ima pavyzdį iš savo aplinkos, taip parodydami mums štai tokius puikiai veikiančius apgaudinėjimo, dezinformacijos modelius. O nuo to kenčia nesigilinantys į nieką žmonės.

Žmonės nepasiduokite provokacijom, turit galvas, turit akis, turit rankas, turit internetą, nu paskaitykit patys, pamąstykit. Knygą karts nuo karto paskaitykit,kad nenubukt.

JŪSŲ NAUDAI UŽ JUS PAČIUS NIEKAS NEPASAKYS,KAIP ELGIS IR KAIP GALVOTI,KAIP ŠNEKĖTI !!!

tad nustokite tingėti ir išeikite iš suformuotos jumyse komforto zonos…

Advertisements

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Dezinformacijos modeliai; Konspiracinis marketingas (via egzistencija) Taigi, vis daugiau žmonių pasaulyje pabunda iš miego, nepasitiki mass media, pradeda skaityti blogus, rinkti informacija tam kad patys galėtų suvokti kas vyksta aplink. Tačiau kuo toliau tuo labiau konspiracijos teorijų ir teoretikų svarumą bandoma sumenkinti skleidžiant įvairia dezinformacija ( prie to pačio įdomus linkas: http://www.911truth.org/article.php?story=20050116064744556 ) Labai įdomu, bet yra toks dalykas juodųjų viešųjų ryšių prakti … Read More […]

  2. cia butent apie ta hierarchija Facebook’e. Graziu plauku paslaptys isvadino mane smeizike, nes iskeliau prielaida ar naturalus ir ekologiski produktai isties yra tokie. pasake, jog yra tam tikros instancijos, kurios reguliuoja visa tai. kai pateikau kelis pavyzdziu apie tam tikras kompanija, kurios nenurodo ingridientu ant pakuciu ir pasvarsciau, jog taip pat gali atsitikti su ekologiska produkcija, o kai paklausiau apie tu instituciju patikimuma, buvau ismesta is to puslapio! Klausima kodel? del to,kad suabejojau ekologiskumu ar instituciju patikimumu.
    ai, dar pasake, jei patinka man chemija detis ant veido, tai as galiu toliau taip ir daryti. kaip jie gali kazka teigti, jei net nezino ka as vartoju ir kaip 🙂 banalu!

    Inga

    February 22, 2011 at 5:26 pm

  3. Tai va, įdomumas ir yra tame, jei neįtinki su savo nuomone, tave pašalina ir niekam niekas neįdomu. Čia toks naujas marketingo būdas, remiantis realaus gyvenimo principais.

    egzistentas

    February 22, 2011 at 7:59 pm

  4. Puiki kosmetika!

    Grazina

    February 28, 2014 at 8:20 am


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: